вторник, 13 юни 2017 г.

РУЛЦА ОТ ТИКВИЧКИ С ДОМАТЕН СОС

Много вкусно и любимо...подходящо за хапване както топло,така и студено...опитайте и спокойно експериментирайте с плънката...



Тиквички - 2-3 бр.

Сирене - 300 гр.
Яйце - 1 бр.
Заквасена сметана/кисело мляко - 1 с.л.
Пресен магданоз

Домати консерва - 1 голям буркан
Домашна лютеница - 1 м.буркан 
Сол
Захар
Олио

Кашкавал за поръсване по желание 

Първо се захващам със соса.За целта намачквам или пасирам доматите.Сипвам ги в тенджера и добавям лютеницата и малко вода,около 100 мл.Миже да използвате и само домати,аз в момента нямах такива количество... Когато заври овкусявам със сол и малко захар,за да убие киселината на доматите.Оставям соса да поври.
След това си правя плънката за рулцата. Слагам в чопъра сиренето,яйцето,сметаната и нарязания на дребно магданоз.Обработвам всичко до получаване на еднородна смес.Невероятни стават и с плънка от кайма... 
Тиквичките с помоща на ренде режа на много тънки "филийки".



И започва голямото навиване...
В единия край на тиквичката слагам малко от плънката,навивам на рулце и редя в тавата.
Когато тавата се напълни поръсвам с 1 с.л. олио и заливам с доматения сос.



Пека рулцата от тиквички с доматен сос в предварително загрята фурна на 190° - 200° до готовност на тиквичките и сгъстяването на соса.



ТЕЗИ И ОЩЕ РЕЦЕПТИ МОЖЕ ДА НАМЕРИТЕ И НА СТРАНИЦАТА МИ ВЪВ FACEBOOK:

2bechef - готвя с удоволствие за любими хора 

2 коментара:

  1. Как успявате да нарежете така тиквичките ?На мен не ми се получава. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте,имам ренде тип бьорнер и на него ги режа.На ръка и на мен не ми се получават толкова тънки.

      Изтриване