сряда, 31 май 2017 г.

ЛЕСНИ СИРЕНКИ

По-бърза,лесна и вкусна рецепта за мини питки със сирене не бях срещала.Каза ми я сестра ми,а аз леко си я доукрасих  ;)



Кисело мляко - 1 ч.ч.
Олио - 1/3 ч.ч.
Сода - 1 ч.л.
Натрошено сирене - 1 ч.ч.
Кашкавал рендосан - 1/2 ч.ч.
Брашно - 2 и 1/2 ч.ч.
Масло
Чубрица 

В купа слагам всички продукти с изключение на маслото и чубрицата.Разбърквам всичко с миксер до получаване на много меко и лепкаво тесто.След това с навлажнени ръце правя топки от тестото и ги редя в намаслена тава.Върху всяка питчица слагам по парче масло и поръсвам с ароматна домашна чубрица.



Пека сиренките в предварително загрята фурна на 190° до готовност.

    ТЕЗИ И ОЩЕ РЕЦЕПТИ МОЖЕ ДА НАМЕРИТЕ И НА СТРАНИЦАТА МИ 
                      ВЪВ FACEBOOK:

           2bechef - готвя с удоволствие за любими хора 

3 коментара:

  1. Много вкусно изглеждат, хареса ми и това, че стават бързо.
    Благодаря за рецептата!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не само стават бързо и добре изглеждат,но са и много вкусни.Свършват за нула време...опитайте ги и споделете мнение :)

      Изтриване
  2. Благодаря, че ме подсетихте да забъркам. Другото им име е питки "Добруджанки". Свършват мигновено, у нас се правят по две дози наведнъж. Скоро приятели французи искаха да им ги приготвя за домашно парти, веднъж носих на пикник и много им харесаха. Ометоха се и всички си взеха рецептата и адреса на близкия български магазин за бг сирене. Бъркам ги с вилица и накрая оформят на топки и правя дупчица за масло отгоре, много бързо и лесно стават.

    ОтговорИзтриване